wtorek, 30 października 2012

Straszne wyzwanie w InteriorsPl :)

Straszne ze względu na temat, którym są dekoracje na Haloween, oczywiście :) Nigdy wcześnie nie robiłam żadnych dekoracji z tej okazji, choć od lat podziwiam kreatywność w tym temacie blogerek z innych krajów :) W tym roku także nie miałam takich planów. Jednak dzięki Wioli udało mi się dokonać niemożliwego. Wydawało mi się, że po za dynią nie mam w domu nic co może kojarzyć się z Haloween :) A jednak! Udało mi się stworzyć tylko namiastkę takowej dekoracji, jednak i tak jestem z siebie ogromnie dumna :)
Ściskam upiornie mocno :)

5 komentarzy:

  1. Świetna dekoracja i super fotki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową przy komentarzach. jest to dość uciążliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam że mam coś takiego włączone. Też tego nie cierpię. Jak mi się uda to wyłączę :)

      Usuń