piątek, 9 listopada 2012

Wyróżnienie - zaskoczenie :)




Byłam ostatnio bardzo zabiegana i zakręcona, więc nie zauważyłam, że spotkało mnie coś niezwykle miłego :) A mianowicie dostałam wyróżnienie! No właśnie, też nie mogłam uwierzyć, że ktoś polubił mnie i mój blog na tyle, żeby mnie tak uhonorować :) Ta osobą okazała się bidibi z pomidorkikoktajlowe.blogspot.com/.


Niniejszym dziękuję jej pięknie :) i spieszę z odpowiedziami :)


1. Miasto czy wieś?----miasto, ale takie nieduże :)
2. Dom czy blok?----DOM zdecydowanie! (choć chwilowo mieszkam w bloku :()
3. Brokuły czy kalafior?----W dni parzyste kalafior,a w nieparzyste brokuł :)
4. Czerń czy biel?-----szarość
5. książka czy gazeta?-----książka, książka, książka!
6. Samochód czy rower?-----samochód szczególnie o tej porze roku, a sadełko rośnie
7. Czy wierzysz , że 21 grudnia nastąpi koniec świata? ----nie
8. Jak spędziłabyś ostatni dzień swojego życia?----nie wiem, pewnie umyję nogi, żeby w kostnicy się nie wstydzić - jak mawia moja babcia :) :)
9. Twoje ulubione danie?-----pizza zrobiona przez szwagra :) sałatka jarzynowa, i niemal całe menu restauracji Dworek Pamiętna
10.Czego najbardziej nie lubisz robić?------wszystkiego co muszę robić z konieczności lub gdy nie mam na to ochoty
11.Co najbardziej kochasz robić?----majstrować, czyli : szyć, malować, szydełkować, przerabiać i w ogóle tworzyć :)



A teraz kolej na moje pytania :)

1. Pepsi czy Cola?
2. Łyżwy czy narty?
3. Jajko czy kura?
4. Kot czy pies?
5. Idealny porządek czy nieład artystyczny?
6. Morze czy góry?
7. Prasowanie czy zmywanie?
8. Kupić czy zrobić?
9. Pomidorowa czy ogórkowa?
10. Choinka sztuczna czy "żywa"?
11. pierogi z kapustą czy z mięsem?


Nominuję do wyróżnienia wszystkie osoby które się jeszcze nie bawiły, a mają ochotę odpowiedzieć na kilka niedyskretnych pytań :) Bardzo bym chciała poznać Wasze odpowiedzi :)

Ściskam :)

2 komentarze:

  1. hahaha!!! najbardziej rozwaliła mnie odpowiedź na ósme pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysły mojej babci mogą powalić na kolana jeśli człowiek jest nieprzygotowany :) :)

      Usuń